Întrebări frecvente (FAQ)

  • Unde pot verifica dacă produsul pe care l-am ales este disponibil?
  • Dimensiunile disponibile ale produsului selectat de dvs. sunt afișate chiar sub fotografii.
    Dacă caseta cu dimensiunea selectată este tăiată, înseamnă că nu este disponibilă.
  • Cum pot verifica dacă dimensiunea pe care am ales-o este încă disponibilă?
  • Îți place un produs, dar acesta nu mai este disponibil în mărimea pe care o alegi? Nu se pierde nimic. Puteți fi mereu la curent. Tot ce trebuie să faceți este să faceți clic pe o dimensiune indisponibilă și veți vedea următoarele informații: ANUNȚA-MĂ DESPRE DISPONIBILITATEA PRODUSULUI - faceți clic, alegeți o dimensiune și introduceți adresa de e-mail. Gata!
  • Aș dori să văd produsele înainte de a cumpăra - pot?
  • www.royal-fashion.ro este un magazin online cu încălțăminte pentru femei, prin urmare vindem doar prin corespondență. Este legat de incapacitatea de a vedea fizic produsele înainte de cumpărare.
    Cu toate acestea, ne pasă de siguranța achizițiilor din magazinul nostru și de confortul clienților, motiv pentru care vă oferim 365 de zile pentru a vă întoarce în magazinul nostru.
  • Am făcut o comandă - când mă pot aștepta la expediere?
  • Timpul de îndeplinire a comenzii în magazinul nostru este de 2 zile lucrătoare! Ulterior, comanda dvs. este transferată către cea pe care o alegeți companie de curierat. Pe teritoriul Republicii Polonia, termenul de livrare este de la 1 la 4 zile lucrătoare, timpul de livrare a coletelor străine este de până la 5 zile lucrătoare.
  • Cât timp trebuie să plătesc pentru comanda mea?
  • Aveți până la 7 zile calendaristice pentru a plăti comanda! După acest timp, comanda este anulată automat.
  • Pot plăti comanda la livrare?
  • Sigur! Aceasta este o întrebare obișnuită despre plățile din magazinul nostru.Aici veți găsi costurile de transport și metodele de livrare: Costul de transport aici.
  • Am comandat dimensiunea greșită! Ce pot face acum?
  • Dacă ați făcut o greșeală cu dimensiunea, vă rugăm să ne contactați telefonic cât mai curând posibil.Amintiți-vă că e-mailurile sunt citite de la cele mai vechi și poate fi nevoie de ceva timp pentru ca un angajat să vă găsească solicitarea.În acest timp, poate fi prea târziu pentru a efectua modificări la comanda dvs.
  • De ce comanda mea este suspendată și încă nu am primit nicio informație?
  • Există mai multe motive pentru care o comandă a fost suspendată. Primul este, de exemplu, lipsa datelor corecte în ordine. S-ar putea să aveți o adresă greșită, un cod poștal incorect sau un număr de telefon. Al doilea motiv cel mai frecvent este că lipsește un produs pentru comanda dvs. Nu fi nervos, se întâmplă uneori. Biroul de asistență pentru clienți funcționează de la 8-16. Probabil că au primit informații despre nereguli după programul de lucru. Dă-ne un moment, angajații noștri te vor contacta cu siguranță cu informații despre comandă.
  • Cât timp am să mă retrag din contract?
  • Încălțămintea nu a îndeplinit așteptările tale? În magazinul nostru aveți 365 de zile pentru a vă întoarce! Amintiți-vă că, din momentul în care vă declarați dorința de a reveni, aveți la dispoziție 14 zile pentru a restitui pantofii.
  • Nu am primit nicio formă de retragere din contract în pachet. Unde il pot gasi?
  • Puteți găsi formularul de retragere aici: Retragerea din contract / schimb
    Dacă nu aveți o imprimantă - rescrieți-o manual, dar nu uitați să o semnați în locul potrivit.
  • Cine suportă costurile transportului de retur?
  • În conformitate cu reglementările noastre, costurile transportului de retur sunt suportate de client. 
  • Când mă pot aștepta la o rambursare pentru produsele returnate?
  • Nu mai târziu de 14 zile de la data la care Clientul a declarat că veți folosi dreptul de a vă retrage din contract.
    Putem reține rambursarea până când primim bunurile sau până când ne furnizăm o dovadă a trimiterii lor înapoi*.
    *oricare se intampla mai intai.
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel